piątek, 30 czerwca 2017

Traveller's notebook - Studio Forty




Dzień dobry!
Dziś chciałabym Wam pokazać travellersa w wersji wakacyjnej - jako notes na wszystko. Wykonałam go dla Studio Forty.
Będę w nim robiła wakacyjne notatki, będę do niego wklejała zdjęcia, będę go używała w sposób, który w danej chwili wyda mi się najlepszy. Mam nadzieję, że w ten sposób powstanie świetna pamiątka z wakacji.

Hello!
Today I'd like to show You the holiday's traveller's notebook - as a notebook for everything.
I've created it for Studio Forty.
I'll make some notes in it, I'll stick some photos in it, I'll use it in the most paper way at the moment. 
I hope that this way I'll make a wonderful holiday's memory.



Wymyśliłam go w wersji biało - czarnej, ale w trakcie tworzenia okazało się, że ten craftowy jest bardzo miły dla oka, i że może troszkę żółtego dodać...
I oto i on:

I though that it will be black & white, but while creating it turned out that the crafty color is so cool and maybe it's worth to add some yellow...
And here it is:




Ta tekturka, dokładnie taka sama jak stempel z zestawu Summertime, długo czekała na użycie. Ale teraz wpasowała się idealnie :-)

This chipboard - exactly the same as a stamp from Summertime set - has been waiting for a long time to be used. But now it fits excellent :-)













Użyłam: / I used:
Studio Forty

STEMPLE / STAMPS



NAKLEJKI / STICKERS







Brak komentarzy: